FAQ

  1. Wat is de “Lay’s spaarclub” actie en hoe werkt het?

De Lay’s Spaarclub Actie is speciaal ontwikkeld voor de vaste Lay’s inkopers. Door nu dozen Lay’s kleinverpakkingen te kopen, kun jij als klant sparen voor gave unieke Lay’s prijzen. Dus:
1) Koop een van de deelnemende dozen Lay’s kleinverpakkingen 20x40 gram
2) Vind de actiecode die op de achterkant van de doos staat
3) Ga naar www.lays.nl/spaarclub, registreer en vul de unieke code in

Bij registratie voor 30 juni 2017 ontvang je de eerste 15 Lay’s spaarpunten gratis (deze zullen na ongeveer 1 week in jouw account verschijnen)! Vanaf dat moment kun je dus beginnen met het sparen voor gave Lay’s items.

De actie loopt van 1 maart 2017 tot en met 31 december 2018.

  1. Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten bij het registreren? 

Deze gegevens zijn belangrijk voor de levering van de items waar u voor spaart. Daarnaast is het een controle die voor ons is ingebouwd om er zeker van te zijn dat er geen fraude wordt gepleegd.

  1. welke smaken doen er mee aan deze actie?

De actiedozen van deze actie zijn de omdozen waarop de Lay’s Spaarclub op wordt gecommuniceerd. De volgende smaken worden gezien als actiedozen en zouden verkrijgbaar moeten zijn bij de groothandel waar jij de Lay’s producten koopt:

  • Lay’s Paprika 20 x 40 gram

  • Lay’s Naturel 20 x 40 gram

  • Lay’s Cheese Onion 20 x 40 gram

  1. Hoe werkt de actie?

Koop een Lay’s Spaarclub actiedoos, ga naar www.lays.nl/spaarclub, maak een account aan voor jouw verkooppunt en vul de unieke code(s) in. Op jouw persoonlijke account wordt bijgehouden hoeveel unieke codes en dus hoeveel Lay’s Spaarpunten jij hebt opgebouwd.

Één unieke code staat gelijk aan één spaarpunt. Als je registreer vóór 30 juni 2017, ontvang je nog eens 15 Lay’s Spaarpunten van ons cadeau (deze zullen na ongeveer 1 week in jouw account verschijnen).

De unieke items waar je voor kunt sparen, zijn onderverdeeld in verschillende categorieën, ingedeeld per aantal punten dat ze waard zijn. Zo staat er voor ieder wat wils tussen, en wordt jouw verkooppunt nóg leuker!

  1. Waar kan ik de unieke code vinden en welke verpakkingen doen er mee aan de actie? 

De unieke code is te vinden op de achterkant van de actiedoos, dicht bij de houdbaarheidsdatum. Elke code bestaat uit een B+10 cijfers of een V+10 cijfers. De actiedozen zijn omdozen van onderstaande producten waarop de Lay’s Spaarclub wordt gecommuniceerd.

  1. Lay’s Paprika 20 x 40 gram
  2. Lay’s Cheese Onion 20 x 40 gram
  3. Lay’s Naturel 20 x 40 gram
  1. Hoe lang is de actieperiode?

De actieperiode start op 1 maart 2017 en je kunt meedoen tot en met 31 december 2018. Het zou kunnen dat de actie eerder afloopt of langer doorgaat, dit wordt in ieder geval 3 maanden van te voren aangegeven (zie Actievoorwaarden).

  1. Ik heb de sluitingsdatupm van de actie gemist, maar ik heb nog een actieverpakking over. Kan ik die gebruiken?

Nee, helaas kun je geen codes meer invoeren als je de sluitingsdatum hebt gemist.

  1. Hoe ontvang ik de door mij bestelde items?

Je ontvangt een bevestiging van ons als je een item hebt besteld. Daarnaast ontvang je ook nog eens een bericht van ons als het item wordt verzonden, voorzien van een Track & Trace. Voor alle andere vragen over je bestelling, kan je terecht via het mailadres info@ffo.nl. 

  1. Mijn zaak is gevestigd buiten Nederland, kan ik nog steeds meedoen?

Nee, zoals ook in onze actievoorwaarden vermeld staat, kan je alleen meedoen aan de spaaractie als je zaak in Nederland gevestigd is.

  1. Zijn er nog restricties voor mij als ik wil meedoen? 

Deelname aan de Lay’s Spaarclub staat uitsluitend open voor midden- en kleinbedrijven, verenigingen en natuurlijke eenmaanszaken gevestigd in Nederland en voorzien van een KvK-nummer, die Lay’s chips in dozen kleinverpakkingen aankopen en deze kleinverpakkingen verkopen aan de eindconsument (bijv. café, kantine, sportclub, vereniging, ...). Deelname is uitgesloten voor, maar niet beperkt tot: grossiers; vending machines operatoren; winkels in the zogenaamde “at-home” kanaal (supermarktketens, onafhankelijke of franchise winkels, bordershops, speciaalzaken, enzovoort); bedrijven die op jaarbasis meer dan 1500 dozen Lay’s chips kleinverpakking aankopen; consumenten.
Degene die het account aanmaakt voor het verkooppunt moet minimaal 18 jaar of ouder zijn.

  1. Ik heb geen toegang tot het internet, het is oneerlijk dat ik niet kan meedoen.

Gezien de omvang van deze actie, kunnen we mensen alleen online laten meedoen om ervoor te zorgen dat alle inzendingen eerlijk worden behandeld. Er is tegenwoordig gemakkelijk toegang tot het internet te verkrijgen in bijvoorbeeld openbare ruimtes zoals bibliotheken.

  1. Moet ik betalen om te kunnen meedoen? 

Er zullen geen additionele kosten zijn, naast de kosten die je zou kunnen oplopen als je data gebruikt via je mobiele telefoon of Internet provider.

  1. Waar wordt de informatie die ik heb ingevuld voor gebruikt? 

Jouw informatie zal worden gebruikt om jou een e-mail ter bevestiging te kunnen sturen; om te kunnen kijken hoeveel dozen Lay’s chips jij per jaar inkoopt én om bij te houden wat voor items jij bestelt. Dit om in de gaten te houden dat er niet meer dan tien dezelfde items bij één verkooppunt terecht komen binnen de 6 maanden (zie Actievoorwaarden).

  1. Wat doen jullie eraan om te voorkomen dat deelnemers die meedoen, gaan frauderen? 

Wij nemen frauderende deelnemers zeer serieus en zullen processen en checks implementeren om ervoor te zorgen dat iedereen op een eerlijke manier Lay’s Spaarpunten spaart. Dit houdt in dat er wordt gecheckt op uniekheid van details bij het registreren en er zal een zorgvuldige handmatige check worden gedaan op de accounts om te kijken of er deelnemers zijn die wellicht niet voldoen aan de eisen zoals die in de actievoorwaarden staan vermeld.

  1. Moet ik software downaloden en isntalleren om mee te kunnen doen aan de actie? 

Nee.

  1. Ik heb een item besteld - wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

Zodra u een item bestelt, zal u een bevestigingsmail ontvangen van uw bestelling. Indien het artikel in stock is, zullen we er alles aan doen om dit artikel binnen de 5 à 10 werkdagen te leveren. Zodra het artikel verzonden wordt, zal u een tweede bevestigingsmail ontvangen, inclusief een Track & Trace code.